“Adverteren op het befaamde blog HoeVrouwenDenken.nl is als boxershorts laten aanprijzen door Jude Law, Ryan Gosling of Epke Zonderland. Het werkt!”
Kijk, bovenstaande zin zou zomaar ter inspiratie kunnen dienen voor de redactie van HoeVrouwenDenken om een stimulerend stukje te schrijven. Liever prikkelen we u, potentiële adverteerder, om met ons in zee te gaan! Want adverteren op HoeVrouwenDenken werkt niet alleen – tot ons beider vreugde – naar twee kanten, we hebben ook nog eens méér te bieden dan pixelruimte op onze site alleen!
HoeVrouwenDenken (HVD) is de zustersite van het roemruchte HoeMannenDenken (HMD). Samen vallen deze sites onder de Stichting HoeMensenDenken, dat inmiddels gestaag groeit: in 2016 zijn ook de sites HoeGehandicaptenDenken (HGD) en HoeDierenDenken (HDD) gestart. Daarna volgden HoeKinderenDenken (HKD) en HoeOuderenDenken (HOD), vast niet de laatste toevoegingen aan het HoeMensenDenken-imperium!
In 2014 is HVD (de inmiddels befaamde afkorting) al een half jaartje online geweest, maar helaas gestopt door gebrek aan tijd en energie van de toenmalige redactie. Sinds februari 2016 is HVD doorgestart met een volledig nieuwe redactie en hervonden elan.
De schrijfsters zijn enthousiast (what else…) en schrijftechnisch getalenteerd. Hoofdredactrice Lou Bartels heeft haar eigen tekst-, vertaal- en redactiebureau, schrijft blogs en artikelen voor meerdere websites c.q. bedrijven en doet tevens de eindredactie voor professioneel columnist Luuk Koelman en voor HoeMannenDenken. Veel redactieleden hebben sinds jaar en dag hun eigen creatieve blogsites met een omvangrijke achterban, maar ook de overige bloggers en columnisten van HoeVrouwenDenken zijn ervaren schrijvers met een aanzienlijk lezerspubliek.
Met zoveel creativiteit en talent aan boord hoeft er geen content te worden doorgeplaatst of gerecycled (zoals 90% van de blog- en nieuwssites dat doet), maar worden er dagelijks enkele pittige, aanstootgevende, vermakelijke, serieuze, uitdagende en soms ontroerende items gemaakt, die ‘de man’ als lezer inzicht (kunnen) geven in het denken van de moderne vrouw. Met die insteek is de doelgroep duidelijk afgebakend: ons doelpubliek bestaat uit mannen. Al zijn de bezoekers van HoeVrouwenDenken natuurlijk ook van dat andere geslacht – de (herkenning zoekende) vrouw, inderdaad.
Om (nog) lang(er) marketinggezwets te mijden, sommen we kort maar krachtig de voordelen op, die HoeVrouwenDenken tot een must maakt voor uw advertentie:
– duidelijke doel- en gevoelsgroep
– veel gedeeld op social media
– uniek en daarmee onderscheidend in het huidige online-medialandschap
– origineel
– creatieve, eigen content
Omdat wij denken op een manier, die u bij de standaard reclame- en mediabureaus niet snel zult vinden, kunnen wij helpen met de totstandkoming van de optimale advertorial. Voor pay-off’s, creatieve invalshoekjes en zegevierend copywriting komen wij graag uit onze bedstee. Daarbij behoren creatieve advertorials zoals persoonlijke testberichten en in-text product placement uiteraard ook tot de mogelijkheden. Tevens is er een optie voor cross-site marketing binnen de HoeMensenDenken-groep.
Bent u geprikkeld? Mail onze salesafdeling en we kijken graag naar de mogelijkheden!
Wie gingen u binnen het kader van HoeMensenDenken al voor? O.a.
- Seeders
- Lequal
- SmartIM
- CBD-expert.nl
- ISM eCompany
- Dann Hensums
- United Consumers
- Yarden
- Tence
- AllSecur
- T-Mobile
- Fietsenwinkel.nl
- United Consumers
- Intreza
- Bever Outdoor
- AutoScout24
- Zativo.nl
- Iksi Beauty
- Kutkruiden / PussyStore.nl
- United Fashion Benelux (Style Italy)